Sista dagen på Kistamässan

Sista dagen på mässan idag. En inofficiell hoppklass för mig och Pippi. Hon var lite flamsig idag på banan. Vet inte om det beror på att uppladdningen blev fel? Enligt dom skulle large gå banan sen köra och sen skulle small+medium gå banan. Funderade då på varför det inte blev som igår att large gick först och direkt efter gick small+medium, men jaja. Jag gick inte exakt hela banvandringen. Hämtade Pippi och förberedde henne, var ute i bra tid. Men så säger dom att small+medium skulle gå banvandring innan också! Blääää! In med Pippi i buren igen då, och sen ut sen igen. Tror inte det blev så bra. Men behöver inte bero på det... Aja, vissa bitar gick ändå hyffsat.



Nu är det snart mat, sen ska jag plugga lite tänkte jag.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonna & Svante

Tråkigt att det blev som det blev med banvandringen!

2011-01-09 @ 22:25:07
URL: http://www.jonna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0