Pippi har fått träna idag också...

Japp, det är inte bara Sting som fått träna. I förmiddags så la jag en platsliggning med Pippi, vi ska ju tävla snart igen, och vi har inte lagt på jättelänge. Så jag tänkte det var dags att kolla av hur det ser ut. Det ser BRA ut! Hon fick ligga 2min 30sek och det var inga problem! Vi har i alla fall inte lagt platsliggning på dom här 3 veckor som hon löpt! Jättebra ju att hon klarade det idag då, hon har nog förstått vad det går ut på! Duktig hund!

Nu på eftermiddagen blev det ett apporteringspass. Tränade lite på 2ans apportering, och det gick helt okej! :D Sen prövade jag lite inför inkallning med ställande. :) Gick väl sådär, men la inte så mycket krut på det.

Bra med lydnad, för man behöver inte jobba så mycket själv oftast så det orkar jag göra. Får se om jag pallar köra agility imorn. Pippi skulle behöva det inför fredagens tävling, som jag hoppas jag kan köra! Men just nu känns det bättre... Märkligt det här!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0