Pippi 3 år!

Tänk vad fort tiden går! Pippi och hennes kullsyskon fyller idag 3 år! Grattis till er alla och hoppas ni haft en mysig dag!

Nu blir det bildbomb med lite bilder på Pippi från ca 7 veckor gammal till ca 3 månader! :)

7 veckor gammal och tungan ute redan då ;)


Hänger med och leker med Sting


"Akta miiig"


Myser och tuggar på varsin pinne <3


Jag må vara liten, men jag ger mig inte så lätt!


En av alla sovstilar Pippi hade som liten. Haha!


Mjuk ska det vara


Buuuus i blicken!


På upptäcksfärd med Sting


Full faaart! Så gott det går med dom små benen.


Hahaha! Öööhm?


Lekaaa?


Nära är bra <3


Myyysigt!


Valpen goes crazyyyyy!


Bestämde sig tidigt att extraknäcka som trädgårdsmästare...


Det går dock inte riktigt som man tänkt sig ibland! Haha!


Mys med elefanten :)


Jag vill också vara meeeed!


Undra om hon redan vill flytta hemifrån? ;) Hahah!


En film som jag bara totaaalälskar! Pippi ser ju bara för rolig ut! Hahah! <3



Ser fram emot många år till med fina resultat och trevliga stunder med henne! :)

Nu ska jag ta och äta något, är lite hungrig. Måste se till att äta lite nu, för imorn ska jag på ultraljud och kolla om dom ser något speciellt i magen. Ska vara där 11.10 och får inte äta innan! :( Bläääh!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda o Eboni

hahahaha jag dööör så söt!

En riktigt Pippi Långstrump redan då;)

GRATTIS till underbara Pippi!! Pussar från Eboni!

2011-01-27 @ 21:52:04
URL: http://www.agilityeboni.wordpress.com
Postat av: Isabelle

Men guuud, jag smääälter! <3

2011-01-28 @ 23:35:10
URL: http://www.herdingdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0