Läkarbesök

Har ju haft ont i höger sida, nedre delen av ryggen på höger sida och på höger framsida mot buken/ljumsken. Åkte idag till läkaren. Han frågade lite frågor, klämde på magen och sådär. Sen blodprov och snabbsänka och visade inget speciellt. Något prov skulle väl dock iväg för en mer grundlig analys tror jag... och så skulle läkaren ringa nästa vecka om det var något, annars skulle han inte ringa.

Jag ska alltså avvakta sa han, och jag frågade då hur länge. Tja, 7-10 dagar, men blir det sämre ska jag såklart söka läkare igen. Så jag ska typ plågas ännu längre... tänker tillbaka på djur. Där är det ju i princip misshandel att låta djuren ha ont... ;( Har ju redan väntat 5 dagar på att söka läkare liksom.

Tänk vilken tur att jag inte satte mig på akuten igår ;) Nu ska jag snart åka och jobba... ja, jag har fortfarande ont. Men ska inte göra något direkt ansträngande så det ska nog gå bra ändå. Nu får jag ju i alla fall ta värktabletter.

Kanske bara sträckt mig då? Ajaa.. får väl vänta och se som sagt. Hataaar det!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0