Lydnadsträning

Hade prov i skolan idag, och jag blev klar tidigare än vad lektionen egentligen skulle slutat. Eftersom Pippi fick vara med mig inne i lektionssalen, i och med att jag sett att hennes sporre på vänster fram försvunnit, så tog jag med henne ut ner till traktorplanen (inga som körde runt ;D) för att träna!

Blev först en platsliggning på 3min och hon låg superduperfiiiint! :D Såg inga tecken på att vilja resa på sig! Sen LF, släppte lite ibland. Men fint för det mesta. Läggande bra! Inkallning, något dålig fart sista biten (saktar ner till trav), men fin ingång... Sen ställande - gick också bra! Sen så hade jag ju ingen apport eller hinder där så det blev det ingen träning av såklart. Haha! Men går hon sådär på söndag och ligger så fint så är det INGA problem! :D

Längtar till tävlingen och hoppas på superfint resultat såklart. Ikväll kommer Trojja och Eboni och ska sova över och ska vara här hela dagen imorn då deras matte Matilda ska jobba. :) Sen efter jobbet ska vi äta tacos här hemma. Härligt! :D

Nu ska jag skutta in i duschen innan dom ska komma. :) Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0