Lydnadstävling

Strax efter klockan 6 gick jag upp för att vara klar att åka iväg mot lydnadstävling vid 8.15. Hann i bra tid, inte för mycket väntande. :) Dags för lottning och jag var sist ut. När den som var före mig skulle ta sin kartong (där nr står under) hade ettan ännu inte gått! Uuuuh! Men hon fick nr 1, BRA! Vi fick nr 7 och det gillar jag. :) Då blir det platsliggning sen hinner hon ligga i bilen och tagga till, perfekt för Pippis del!

Såhär gick det:
Platsliggning: 9p (dk vid nedläggandet)
Tandvisning: 10p
Linförighet: 9p (går något före, snett sättande)
Läggande: 8,5p (segt)
Inkallning: 8 (dåligt tempo)
Ställande: 8,5p (kroppskom. något sent)
Apportering: 6p (tar för tidigt) hon rullade den även i munnen faktiskt... :P Men det skrev han inget om.
Hopp över hinder: 9,5p (tempo)
Helhet: 8p

Det hela hamnade på 172,5p och därmed ett 1a pris, samt en 3e placering och LP1!!!! :D Duuuuktig Pippi! <3

Sååå himla duktig! :D

Hade tänkt lägga in en bild på Pippi med sina fina LP-rosett och poka. Men photoshop hatar mig... Så blir inget sånt nu. Film kommer imorn! Nu ska jag till Matilda och fira med att se på Mamma Mia! :D För Matilda och Eboni debutera idag med klassvinst och 1a pris!

Har iaf en bild på söta bästisarna Pippi och Eboni som gratulerar varandra till fina prestationer idag! :D



Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Matilda o Eboni

NI ÄR BÄST! Och vilken urgullig bild på bästisarna! Kraaam

2011-02-13 @ 21:42:20
URL: http://www.agilityeboni.wordpress.com
Postat av: Karin & Soya

GRATTIS igen! Hoppas ni firade ordentligt!!!

Vilken ursöt bild på bästisarna! :D

2011-02-14 @ 06:58:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=soyagoja
Postat av: Kim o Dimma

Sicken söööt bild:D Bra jobbat!

2011-02-14 @ 07:43:56
URL: http://kimochdimma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0