Lite träning såhär på förmiddagen

På morgonpromenaden tog vi en sväng till parkeringen vid stationen för att dels lägga en platsliggning. Tävling om en vecka!!! La båda mina hundar, dom fick ligga 3min och Pippi låg sååå lugnt och fint verkligen! Underbart! :D Sen blev det linförighet, läggande, inkallning och ställande. Fiint alltihopa, förutom att hon första gången på läggandet hamna lite långt fram och då la hon sig inte. Gjorde om och då blev det bra. :)

Finns alltså stora chanser till ett LP om en vecka, jag hoppas verkligen det! Jag vill, jag vill, jag vill! Jag vet ju också att hon kan! Nu när platsliggningen verkar ha lossnat också.

Nu ska jag plugga till provet som vi har på onsdag. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0