Lite träning inomhus

Blir ett till inlägg nu idag. Blev lite småträning i hallen. Först apportering med Sting. Inte speciellt mycket tugg faktiskt och jag hade bara levergodis! :D Wiiie! Kanske att polletten börjar trilla ner? Pippi fick också hålla lite och där var det inget tugg alls! :D DUKTIG!

Sen var det fjärren-träning (Pippi fick ligga kvar en liten bit bakom mig, där låg hon hela tiden - återigen duktig Pippi!!) med fokus på stå-sitt och sitt-stå tekniken. Det börjar faktiskt också arta sig! Wooow! Hjälper henne ytterst lite och en påminnelse bara när hon är på väg att "fuska" med tre snabba a'n (a-a-a) så gör hon rätt ;) Så även där kanske polletten börjar trilla ner? Öka avståndet lite i taget nu snart.

Sen fick Pippi göra något också, blev dutta med nosen i handen, gick bra! :) Bara för att hon skulle få göra någonting med mig.

Kan ju bara säga att Pippi är såå mycket bättre på att inte störa när jag tränar Sting än vad Sting är när jag tränar Pippi. Sting ska alltid vara med då och visa vad hon kan. Haha!

Nu är det snart mat och melodifestivalen! :) Hoppas det är några bra låtar bra!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0