Hudiksvalls-rapport!

Nu har jag haft tid att uppdatera hemsidan och lägga in filmerna. Det här blir en snabb blogg bara, för jag måste komma i säng. Jag är fortfarande helt slut efter helgen! Men är jättenöjd med att jag åkte med upp för att tävla.

Jag har lärt mig mera. Dels hur jag ska värma upp Sting och dels att jag INTE ska ge upp så lätt om Sting är på väg mot fel hinder utan kämpa heeeela vägen. Sting har känts fräsch och väldigt pigg. Förutom dom två hopploppen i lördags. Men hon trivdes nog inte i buren under läktaren, lät ju lite läskigt där ifrån läktaren när folk gick och var mörkt. På söndagen fick hon ligga i bilen mellan loppen istället.

Alla filmer och resultat (tider och allt sånt) ligger på hemsidan. Jag lägger inte ut det här, för då blir blogginlägget bara fyllt med en himla massa filmer. Vi körde ju trots allt 8 lopp i helgen. ;) Det sista loppet har jag dock ingen film på just nu då den ligger på Petras kamera.

Direktlänk till filmerna: HÄR
Direktlänk till resultaten: HÄR

TACK Petra för sällskapet i helgen!

När vi kom hem fanns det priser från briardklubben på mitt skrivbord! Tog en bild på Sting idag med sina priser.



Nu ska jag sooova! Imorn agilityträning med Isabelle, Ronja och Matilda. Men Sting får vila, Pippi ska få köra! Jag ska även få prova köra Ben! :)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0