Agilitykombinationer...

Nu har jag klurat ihop tre agilitykombinationer vi ska köra på träningen på lördag. Ja, vi fick byta från söndag till lördag den här veckan pga andra aktiviteter i ridhuset på söndagen. Känns skönt att ha det fixat! :) Jag hoppas kombinationerna blir uppskattade.

Nu ska jag ta och komma i säng. Imorn blir det agilityträning med Susanne och hennes hundar! :) Bara Sting som ska få åka med. Sen ska jag jobba några timmar i stallet på fm och så tillbaka dit på em.

Planen med Sting är att hon ska få köra lätta grejor med mycket fart bara och sen vila resten av veckan tills vi ska upp till Hudiksvall för tävlingar om en vecka! :D Så blir hon nog extra taggad att köra, hoppas ratten funkar samtidigt som farten då bara. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0