Agilityträning med Guiness

Nyss hemkommen från träning med Guiness, ska snart åka och jobba lite.

Idag körde vi en raka (kort tunnel, däck, långhopp, platt tunnel, hopp) och sen hel sväng tillbaka till vänster, två hinder, 90 grader åt ett hopp åt höger och sen avsluta med 90 grader igen åt höger. :) Riktigt bra framåt! Men det där med att svänga helt om gick sådär då ;) Men dom andra svängarna gick bra. Körde lite andra svängövningar med hindrena jag hade och det gick bra. :)

Körde även slalom, en port bara och han sög riktigt tag i det. :) Jag kunde springa bredvid och han saktade in så fint precis innan för att kunna svänga :)

Blir en kort blogg såhär bara. :) Så jag hinner med lite annat innan jag ska åka till jobbet. :)

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0