Sting städade leksaker

Asså Sting är ju bara sååå söt! <3 Hon var helt galen (skällde och skutta runt här inne), så jag lät henne få jobba lite. Det blev städa leksaker, något vi inte gjort på väldigt väldigt länge! Att hämta leksaker på kommando och ge mig är inte några problem, men att lägga dom i leksakslådan är det kluriga. Men vilket minne hon har!! Hon fixade det JÄTTEBRA! :D Jag sa bara "hämta den" och pekade på en leksak, hon hämtade och så sa jag "lägg den där i" och peka på lådan. Vilket hon gjorde, hon var noga med att den hamnade i lådan också och släppte den inte bredvid, utan hon böjde ner huvudet så den verkligen hamnade i lådan! :D

Duuuktiga hund! <3 Jag la sen ut 5 leksaker och stog kvar vid lådan och bad henne hämta och sen lägga i lådan. Jätteduktig verkligen! Missade hon lådan någon gång bad jag henne bara att ta den igen och lägga i lådan, och då skärpte hon till sig.

Jag tänkte inte på att filma, så jag får ta och göra om det senare med henne så ni får se film. Hon är så söt och duktig!

Kommentarer
Postat av: Maja o Zoro

åhh ja, det vill jag verkligen se på film :)



hur har det gått idag på DM? :O

2011-08-10 @ 22:46:35
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0