Hundmat säljes!

Uppdaterad 2011-08-16

Efter att ha vunnit lite tävlingar här och där har jag samlat på mig en hel del säckar med hundmat. Nu undrar jag om det finns någon där ute som är intresserad av att köpa. Leverans kan ske till diverse tävlingar eller så hämtar/fixar ni hämtning från mig, bor i Bålsta. Priserna har jag fått ut genom att söka på foderbilen.se vad det kostar och räknat ut kilopris och sen avrundat lite :)

Det här har jag:

Doggy Professional Extra Aktiv
12kg (2st) - 250:- /st
2kg (4st) - 50:-/st

Doggy Professional Extra
2kg (3st) - 50:-/st

Eukanuba Jogging & Agility
3kg (2st) - 100:-/st

Pro Plan Adult Sensitive
3kg (1st) - 140:-/st

Om ni känner någon som kan vara intresserad är det ju också okej, vill helst bli av med allt. Känns så himla dumt att slänga så mycket hundmat! Hör av er till min mail ([email protected]) om ni är intresserade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0