Handler och viltspår

Åkte till Västerås, Rocklunda närmare bestämt, för att ställa en unghundstollartik. :) Triss kallas hon till vardags. Men kennelnamn är Agrosofens Rouletta. Hon är så söt. Men domaren tyckte det fattades något för ett excellent så vi fick nöja oss med Very Good. Men matte Jessica tyckte jag visade henne fint och Triss skötte sig bra! :)

Efter det åkte jag till skolan och la viltspår, varsitt till mina. Lät det ligga en timme. Sen gick jag med Sting först. Hon var misstänksam igen som allra första gången vi gick. Men kom fram med lite hjälp. :) Pippi var riktigt taggad. Dock lite fööör taggad. Hon var inte så noggrann. Utan sicksackade i spåret och hade bråttom. Men fram kom hon.

Båda spåren var 80m långa ungefär. :) Stegade efteråt eftersom jag såklart glömde ta med snitslarna på vägen. Haha!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0