Freestyle - & HtM tävling!

Upp tidigt idag för att först åka iväg och rasta hundarna hos Micke och Lotta. Sen hem och hämta hundarna och åka till Bro-Håbo för freestyle - & HtM tävling! :)

Pippi startade heelwork 1 och Sting freestyle 1.

Jag är jättenöjd med Pippis start faktiskt. Vi gjorde det vi hade planerat och hon var kvar på planen. Jag var lite orolig innan, för då när jag kopplade loss henne stack hon iväg till tältet som DJ'n satt vid. Det var vårat tält så hon kanske trodde mamma satt där. Sen var hon nära på att springa in på planen. Fick tag i henne precis innan. TUR! Hennes resultat (med poäng och kommentarer) finns på hemsidan, kika dit för jag tänkte inte skriva ut det här. LÄNK



Efter ett tag var det dags för Sting. Hon kändes seg och lite slö av värmen. :/ Inte alls på g liksom. Men men, det får gå som det går. Början var inte så bra. Flamsig. Sen skärpte hon sig en stund och så var det något flams igen någongång. Jag var inte alls nöjd efteråt. Men det visade sig på prisutdelningen att det gått bättre än jag trodde. Vi kom 5a. Men missade uppflyttningspoäng med 0,1p! DET var surt... Även Stings resultat (med poäng och kommentarer) finns på hemsidan, kika dit för jag tänkte inte skriva ut det här. LÄNK



Sting med sin fina rosett som vi vann:


Nu laddar jag och Pippi för att besöka den konstiga skogen i Waxholm imorn. Pippi ska testa på korning. Jag hoppas hon orkar med hela. Får se hur det går...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0