Julklapparna 2010

Dock inte alla än, eftersom vi kommer ha en till "julafton" imorn då brorsans flickvän kommer. Men det här är vad jag fick igår. :) Taaack!



Bajspåsehållare (vita tuben med en hund på till vänster)
En liten digitalkamera! Perfekt att ha i fickan när man inte orkar släpa med systemkameran överallt.
Reflexväst, alltid bra att ha!
Handskar för hundträning :)
Lite godis
Kinect Sports (konsollen sitter vid tv'n, den fick vi på morgonen)
Rutband för rutanträning. Great! Nu blir den alltid 3x3m och jag har lättare att se var i rutan Sting är...
Två par mjukisbyxor
Sex and the city the movie
Minnahs (från Idol) skiva
Träningsguide 1 + 2

Jättebra julklappar som jag kommer ha användning av. Får se vad jag får imorn då! :)

Efter promenaden efter lunchtid så satte jag mig och la in briardresultat. Duktigt! ;) Sen blev det en till promenad och direkt efter den lite svettigt framför Kinect'et ;D haha! Sen mat + fångarna på fortet. Blir riiiiktigt sugen på att åka tillbaka till Arosfortet när man ser det.

Gillar nya bloggen så mycket att jag gärna slänger iväg några inlägg per dag om jag kan och har något att berätta! :) Kul!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0