Fridfullt här hemma

Ni anar inte hur lugnt och fridfullt det är här hemma nu ikväll! Tuva åkte vid 18-tiden. Jag var och jobbade då. När jag kom hem var det ingen som skällde ut mig! Underbart! Mina två verkar också tycka det är skönt. Dom har sovit hela kvällen. Mamma berätta hur dom betedde sig när Tuva åkte och det lät så himla roligt så måste skriva om det här också innan jag ska sova. 

Dottern i familjen kom och hämtade henne. Det blev full rulle, skällande och allt som blir. Brorsan hjälpte till att bära ut påsen med Tuvas grejor och matsäcken. Tuva skulle även få med sig en av sängarna här hemmifrån. Då jag ändå ska slänga dom för jag har köpt nya till mina. När mamma bar ut den stog Sting och Pippi vid dörren och kollade på mamma som om dom frågade henne "ska vi någonstans", mamma sa då "nej ni ska stanna hemma, Tuva ska åka hem nu". Dörren stängs och nu kommer det som är så kul! Sting och Pippi gick till mitt rum, stannade vid dörröppningen och tittade in. Sen gick båda in och la sig på varsin bädd med en djup suck och somnade sen! Måste sett väldigt kul ut, mina sötnosar! <3 Dom tycker säkert det är jätteskönt att det bara är dom nu igen.

Imorn ska jag blogga om tävlingen vi genomförde idag! :) Håll ut!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0