Dan före dopparedan'

Har varit en skön dag idag. Sovmorgon idag också. Gått promenader med hundarna och bakat med mamma. :) Har även tränat lite med Sting vid två tillfällen idag. Både gångerna apportering och träna bort tugget. Det går bra faktiskt! :) Men ibland glömmer hon bort sig. Men det är mer sällan än förut. :) Så det går helt klart framåt. Borde kanske ta tag i mitt lilla vinterprojekt - fjärren. Haha! Den har ju varit katastrofal ett tag nu, och inte har vi hunnit träna den heller.

Nu är det uppesittarkväll med Bingolotto och jag hoppas jag vinner något snart. :) Imorn blir det jobb några timmar på morgonen innan julafton påbörjas! Hon som skulle jobbat har stukat foten tyvärr. Så jag och en till delar på förmiddagspasset. Så blir inte så länge iaf.

Nu börjar Bingo snart igen. Så bäst att avsluta här. GOD JUL på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0